Valborg

Valborg är över och jag tror att även jag är över.. Så himla sliten idag att det är galet! Men samtidigt var det värt varje sekund (förutom då jag frös så jag grät) för Valborg är något alldeles unikt här i Uppsala. Det är människor överallt och man vet knappt vart man skall vända sig då man alltid stöter på folk som är glada och törstiga. Parken är ett enda stort slagfält med filtar och folk som njuter av sol och gott sällskap. Kvällen och natten är ett virrvarv av fester överallt och igår styrde jag upp dansgolv och shakade och avslutningsvis visade jag och Kajjan hur man river av ett dansgolv inne på Norrlands Nation. Och sent blev det med.. Och tidigt upp efter bara 3 h sömn då kroppen låt säga inte var i sin bästa form...

Men som sagt, det var lätt värt all den leda och värk som gått genom min kropp idag . Superhelg verkligen!



Kommentarer
Postat av: Edvardanastasia

Very interesting site. I have bookmarked you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback