Sommarlov


Uppdatering var det! Men när man är ledig såhär blir det inte så mycket sitta som en död fisk utan snarare göra allt som jag prioriterat bort tidigare. Och detta innebär städa och fixa hemma, handla nödvändiga saker, mysa med polare och träna. Även om tränandet legat lite av då en förklylning stoppat mig lite, men tillbaka på mattan idag för lunch-passet som jag också blev ansvarig för nu just .


Gör direkt reklam för torsdagen då jag bjuder in alla tjejer som vill till våran matta i Uppsala. Två pass blir det mest på skoj och inte så strukturerat men endå ;)

10-12 rullande
12-14 lunch
14-16 rullande

Alla tjejer som är Sw-eller BJJ-nörd (även judotjejer) är varmt välkommna!








Var på shoot-challange i helgen tillsammans med Lisen och jag blev allt lite pirrig.. Har funderat och dividerat lite med mig själv fram och tillbaka om för och nackdelar med att kanske lära mig boxas lite och göra upp ett mål inför sen-hösten / vintern. Att gå en shootfighting match.. Dock bara en tanke än så länge. Vet inte riktigt om det är ett förhastat mål bara för att det såg sjuk kul ut och för att jag hade någon form av adrenalinpåslag under större delen av matcherna . Jag var lika inne i matcherna som de som fightades ibland :P

Efter slöt jag upp med en bekant fighter från Hilti Sthlm och en vän.  Vi käkade och hade en mycket trevlig kväll i huvudstaden .

Nej göra matlåda, åka och gymma innan passet 12,30 på HiltiFightcenter. Tänker mig lite bröst och triceps eller rygg...


Tills vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback