Ottan


Vad gör du uppe denna tid kvinna?! Det är ingen morgon-träning (vilket jag eller inte medverkat på de senaste veckorna!) Jag kom hem sent igår efter träningen och kom inte i säng fören efter middag no 2 och då var klockan way past bedtime. Vaknade imorse av fågelkvitter och solen och bara kände mig väldigt vaken. Funderade snabbt över om det var någon brottning idag då jag endå var vaken men gjorde snabbt konstaterandet att det är torsdag idag och att det är vårruset ikväll. Jag borde sova mer, ladda. Jag har ett mål som inte kommer uppnå sig självt på ren tur. 
Men icke! Istället gick mina tankar emot en kopp kaffe och en proteinshake... Och här sitter jag nu med koppen och shaken och funderar över om jag ska ta och steka lite pannkakor till senare eller eventuellt ta med något fika till våran grupp idag. Lite knäpp : Svar Ja.
 
Kanske en morgon-promenad då det inte blåser Djävul idag? Det finns så mycket tid :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback