Blåsen


Blev ju fin utdelning för Uppsalas lag i helgen. Svenska Akademiska Mästerskapen avgjordes och Uppsala tog hem Mixen hoppning/dressyr, Vinst i lag och individuella hoppningen samt en andra plats i dressyren lag och individuellt. Mycket har vi att tacka våran Super- Sanna som red hem förstaplatsen i hoppningen och andraplatsen i dressyren.


Jag fick träffa Ida, Adam och Anna i helgen också och det var verkligen inte igår. Det var nog det bästa med Lund. Och dialekten förstås ;)


Sitter just i denna stund på blåsenhus och pluggar samspel och kommunikation. Hade tänkt fara ner och lunch-rulla lite på klubben men mitt samvete sa mig att jag nog inte kommer plugga så mycket hemma som jag borde så bättre att sitta kvar och plugga till klockan två i alla fall... Efter det tänkte jag mig ett ben-pass på friskis innan kvällen bjuder på tvätt och matlagning. Kommit på att det är himla smidigt att ha färdiglagad mat i kylskåpet, blir mera uppstyrd mat då ;)

Nej en kvart effektiv pluggning till nu innan benen skall få sitt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback