Time to fly

 

  • Skrivit ut flyg-biljetter
  • Skrivit ut bussbiljetter
  • Tagit ut både dollar och pund
  • Fixat med försäkring i utlandet

Det mesta praktiska är fixat inför London-resan. Bara packande kvar och på torsdag lyfter jag och Karin emot England och London. Ska bli så himla spännande!!!!
Har kört med dräkt 2 pass nu sedan jag kom tillbaka hem och tro mig: Jag må se välbevarad och tränad ut, men man blir bra på det man tränar och träningsvärken i underarmar och nacke är inte att leka med efter några veckors frånvaro från mattan...


______________________________________________________



Gjorde ett konstaterande nyss: Min bästa frukt är äpple och bästa rotsak är morot. Men hur många äpplen kan man äta utan att det blir tarmvred? Jonagold är favorit-sorten just nu och tryckte precis 3 ½ st... ;)
Sedan hade Willys väääldigt billiga morötter och med dipp till är det ju så sanslöst gott så har även knaprat minst ½kg gulerot. C-vitamin och karoten bombad, men man skall väl äta det man tycker är gott ? Äpplen och morötter. Häst-genen har nog inte helt lämnat mig ändå... :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback