Frozen


Det är galet men jag är konstant i frysläge nuförtiden. Ända sedan första dagen på praktiken har jag frusit och kännt mig sådär isande kall att fingrarna är blåa och näsan röd. Har till och med utvecklat mera hår på underarmarna. Jo det är sant! Är inte riktigt byggd för kortärmad längre perioder i tempraturer under 20 grader...


På lördag är det tävlingsdags igen, och det står submission på schemat: Gameness i Uddevalla. I like alot!
Var himla länge sedan det var SW-tävlande nu, var SM sist och det var ju september! :O
Kanske jag måste erkänna mig som konverterad till BJJ ändå...:P Inget ont i det dock , är ju London helgen efter och då skall Gin på igen. Är massor av folk anmälda nu med så jag ser verkligen fram emot resan!

Vikten ser inte ut att vara några problem heller, trodde att 3 veckors frekvent gymmande skulle trycka upp vikten lite men inte mer än 1 kg har det genererat så verkar inte bli några som helst funderingar inför fredagens invägning på - 61kg. Blir att vila sig in i form nu de sista dagarna. Eller nästan i alla fall, lite jogging kan tänkas att jag trycker in för att fördriva de sista eftermiddagarna ;)


Imorgon är det lite stadsvandring inplanerat med en av arbetskollegorna på sjukhuset och på torsdag är jag och Gurra inbjudna till våran handledare och hans fru på middag som en liten "avslutning". Mycket trevligt initiativ av dem. Det uppskattas!





Är för övrigt vääldigt vårigt här i Blekinge med nästintill snöfritt och sol. Dock blåser det Djävul - JÄMT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback