Takläggar-assistent

Imorse vaknade jag av värmeslag (som alltid när solen lyser lite för mycket på fönstren) . Vaknade till med en kopp kaffe och trampade mig upp till stugan för att hjälpa pappa lägga papp på carportens tak. När jag kom fram fanns nybakt bröd så någon macka slank ner innan projektet startade som nästintill blev färdigt. Pappen tog slut då vi hade två remsor kvar att lägga, så det är skjutet på morgondagens agenda. Men jag känner mig lite "duktig dotter" som hängt på taket för den goda sakens skull idag ;)



Därefter trampade jag mig hemåt igen till stan. Tog en powernap i solen på gräsmattan innan jag sprang bort till friskis och rev  av ett ben-pass. Nu är det dags att byta kostym till ridbyxor och dundra bort emot stallet för att ta med Farasi på lite ävenyr.. Vi ska fara bort och rida i en hockeyrink idag ;)





Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback