Ont det ..


...gör ont! Mina baksidor starmar och ryggen känns fint efter gårdagens alla bestyr. Då andra sammanfattar huvudvärk och förlorad matlust med att det nog var en bra kväll igår säger jag träningsvärk och morgonhunger = Bra dag igår ;)

Farasi var en pärla då vi för första gången var och red i hockeyrinken. Liteläskigt, men det hindrade inte oss från att ta våra första galoppsprång tillsammans. 2 (inte så vackra) fattningar i båda varven då han fattade rätt galopp direkt. Dock höll det på att bli en liten avsittning då första fattningen resulterade i ett eller två bussprång men är det något jag är bra på så är det att hålla mig kvar :P


_______________________________________________________


Vi också rekommendera att kika in på min systerdotters blogg:
http://elsanystrom.devote.se/
En ganska klok ung kvinna ska ni veta!







Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback