Inte min bästa form

Borta bra men hemma bäst! Är tillbaka i Uppsala för att rulla med alla gamla godingar här och träna för Pedro Duarte. Dock har jag inte haft gin på mig på mycket länge och mina händer och underarmar blir fort trötta. Att det sedan är 500 grader under den där heltäckande dräkten gör inte saken bättre. Värmeslag är bara förnamnet. Och till råga på allt vaknade jag imorse med magknip och fick ligga till sängs tills klockan blev över tio. Då fick jag tvinga i mig fruktsocker och saft för träna skulle jag till vilket pris.
Men det gick segt och utan koffein i kroppen gjorde huvudvärken det svårt att hålla fokus och blev trött fort.


Hemma nu har jag lyckats få i mig kaffe och det känns som om livet sakta återvänder även om jag fortfarande känner mig trött. Ska ta en prommis med Ida bort till Flogsta och massera Mattias samt gosa med Josef lite och förhoppningsvis piggnar jag till inför kvällens SWpass. Skall avsluta kvällen med gemensam middag så better shape up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback