Träna som en ..

..idiot för att det är så himla himla roligt!! Kan inte riktigt ens se hur grapplingen går under synonymet träning då det bara är fantastiskt roligt. Det  förtjänar inte att kallas träning. Nöje och det av rang är vad jag kallar det!

Idag vid ett-snåret rullade jag med masse, erik, oliver och david. Mest sparring och positions-sparring och jag är fruktansvärt oklar på vad jag ska göra när jag hamnar underst i mount. Åker på diverse styrp utan att jag ens hinner tänka någon tanke alls. Dock börjar mitt guard-game förbättras men svepen sitter fortfarande inte , trots en höst av drillande på olika varianter. Men skam den som ger sig!


En snabbis på gymmet och därefter hem och koka massor av pasta, för att sedan bli uppring av Mattias som kör till träningen och mer än gärna hämtar upp mig. Så ett snabbt intag av middag för att sedan riva av ett till grappling-pass i SW-kostymen då dräkterna numera luktar kloak och förmodligen bär på smittor. Lite triangeldrillar och efter det sparring and must I say that I just Love grappling? :D




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad tränar du för något? :D

Postat av: Helene

TIGHT BRUD!!!

Hörru, jag har helt missat att du haft en ny blogg så jag trodde bara att du slutat.. Tokigt! Men nu är jag glad för nu vet jag :)

2011-01-05 @ 19:24:14
URL: http://helene10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback