Orkeslös!!!

Uscha vad TRÖTT jag känner mig :(

Igår  blev det morgon-brottning, lite skola och milen på 46 minuter på löpbandet. Utan någon musik över huvudtaget! Mina öron har börjt bli bulliga och hörlurarna går inte in i öronen längre.. Så fick köpa en nya variant idag. De är riktigt små men de passade och för 70 kr får de duga tills vidare. Och då kan jag ha musik i öronen då jag löper igen :)

Stukade fingret ordentligt tydligen för nu ser ringfingret ut som en prinskorv.. Men det är smällar man får ta. Ska vila idag och hoppas att orken återvänder och imorgon är det brottning på schemat igen. 06-07 samt 16-17, men då bara för tjejer :)

Nej sova lite sen tvätta och kanske löpa en sväng?




När ska det bli sommar igen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback