Blått/Lila


Efter X antal jujutsu pass kommer resultatet: Rejäla blåmärken på diverse ställen som till exempel ansikte, armar, underben med mera. Inte för att jag har några skönhets-komplex men det blir ettproblem så fort någon passerar över mina underben eller håller om mina vrister varför det imorgon blir till att vila från brottningen. Får hitta på något annat istället. Som att köpa nya leggings och tagga inför termin 6:s utspark imorgon ;)




Passade på i eftermiddag att laga supermumsig lunch och jag är ju en tjej som gillar röror.. Starka röror. Så jag gjorde två varianter "röror" och toppade detta med lite neutral keso. Fint i kistan efter diverse omtag ;)
Efter det blev det lite bröst och mage och nu i denna stund väntar jag på att tvättmaskinerna ska bli klara. Mycket tvätt blir det, framförallt illaluktande träningskläder och bakteriehärdar till dräkter...

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jäklar vilka blåmärken ;P bra kört!

Postat av: Anna

Svar: Åh, tusen tack för den finaste kommentaren någonsin! Fick pirr i magen och blev alldeles glad :D TACK!

2011-01-04 @ 21:33:30
URL: http://styleoflife.blogg.se/
Postat av: elsa nyström

svar: Jo, hon är ju det ;) Men jag kan iallafall försöka pyssla ihop något :) Skicka en bild/header/massa bilder som jag kan leka med och vilka färger? ;)

2011-01-05 @ 10:08:20
URL: http://elsanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback