Bastu

Fredag och sista dagen på arbetsveckan för vissa, början på helgen för andra. Jag valde att starta upp med sovmorgon då det blev relativt sent igår efter att jag var borta i Ulltuna igår och bastade med brudarna från klubben samt Jake, Linus och Jon.

Efter gårdagens träningspass styre super-Ida upp en bastu som vi satt och mös i otaliga timmar. Kan lova att det rann ner mer än 1 liter vatten igår kväll och när vi steg ur bastun kunde jag konstatera att jag hade värme-utslag över hela kroppen. Men trevligt var det och lätt värt ett rött skin ;)


Himlans trevligt att ha Karin här på besök , det får du helt enkelt göra om! Och så ska jag försöka komma över till er sthlmare efter praktiken.


Just nu är det vansinnes-väder ute och masssssor av snö men det ser jag inte som ett problem, jag vet bara att det nu kan komma mer än en groda ur min mun då jag ska ta mig till BMC ...








Kommentarer
Postat av: Johan

Man blir avundsjuk! Bastuabstinensen är inte lätt att hantera alla gånger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback