Super


Då har jag käkat sill av olika slag, letat påskkycklingar (och vunnit), grillat och partajat men också tränat. sammanfattningsvis: haft en väldigt härlig påskledighet !

Solen skiner massor på oss här i Uppsala och man kan inte vara hemma för det blir så himla varmt i lägenheten varför jag har varit och flängt runt på diverse ställen. På klubben, i stan, i joggingspåret, på gymmet hemma hos folk ja överallt vilket jag måste erkänna känns himla fint. Dock känns det som om jag måste börja engagera mig lite nu så tog mig i kragen och skrev ut allas arbeten inför seminariet på fredag om olika folksjukdomar och hur man bör rekommendera dem fysisk aktivitet. Så dessa tar jag med mig och sätter mig i parken i stan tänkte jag.

Ikväll är det Flogsta som gäller och lite grillning i gott sällskap (igen) men först tjej-passet klockan 16 och kanske kanske passet efter det beroende på om det dyker upp några idag. Får man välja borde man nog vara ute en dag som denna istället för att rulla runt inomhus, men det är ju svårt då det ju är fantastiskt roligt att kramas med svettiga människor ;)



Just ja, ny frisyr med som Johan fångat på bild i fredags så den kopierar jag rätt av från hans facebook :)


Kommentarer
Postat av: elsa nyström

svar: Med mitt tappra försök så har jag blivit lite röd på armarna och ansiktet är fullt av fräknar. Dessvärre så känns det som om jag har bränt mig på ryggen, men jag vågar inte kolla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback