Godmorgon

Vaknade upp av att jag grät i sömnen! :O Drömde en mycket skum och sorgsen dröm om att jag hade ett barn och att pappan stuckit, men så kom han tillbaka för att lämna två speldoser åt henne . Tyckte jag tydligen var sorgligt :S Men detaljerna kring det hela är ju bortblåsta så hade säkert mina skäl att fälla nån tår. Galet hur mycket ett påhittat senario kan påverka .


Idag är jag leeedig och det vankas pass med Ida och Åke innan lunch vid ån i stan med Kinna och Kajjan. Jag skall åka hem och provjobba inför sommaren så klockan 19,07 går tåget norröver men tillbaka i Uppsala igen på lördag för vanisnnes- VALBORG. Tänkte dock gå och rulla lite innan tåget går, finns risk att vaborgs-helgen kommer lämna lite tid över åt högkvalitativgrappling...

____________________________________________________________________________

En av mina största laster eller vad man säger är all denna saft jag klunkar i mig..
Men vad kan jag säga mer än att jag gillar saft ?



Kommentarer
Postat av: elsa nyström

svar: Haha, det är frågan... Det konstiga är att jag bara kollar på väskorna, inte köper dom. Men det är väl tur för mamma och pappa ;)

Postat av: Helene

Haha sån himla ogod saft också!!! Köp BOB :)

2011-04-28 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback