ValborgsKaos i Uppsala


Oh My God! Jag visste att det skulle vara galet mycket folk i stan den här helgen, men jag kunde aldrig föreställa mig detta! Det var miljarders miljoner männiksor i parken, folk från hela landet. Mestadels ungdomar och "yngre vuxna" men även några äldre fanns där och representerade sin ålderskategori. Och alla bara var glada och nöjda med livet. Solen har skinit, värmen varit svettig och champagnen lite för god. Årets första jordgubbar har intagits och jag har fått äta en massa läkerheter från Kinnas kök, En turkiskt restaurang/pizzeria, Ica Luthagen mm.

Kvällen fortgick med fotboll borta hos Staffan, brottning på gräsmattan och i korridoren till Malin. Satte Sven på plats med 3-0 i matcher . En galen kväll med olika korridorbesök, vansinnesfylla, lite dansande. att få uppleva allt detta med en Sofia och mina vänner och nya bekanta  har ju bara gjort helgen till en TOPPENHELG!

_______________________________________________________________________

Idag lämnade jag av Sofia och tog en promenad genom staden för att hämta min cykel som jag lämnat vid ekonomikum. Ett cykelstöd fattigare men det får man offra ;)
Staden var i spillror och det var så nedskräpat så ni kan aldrig tro, man måste uppleva det!

Imorgon är det dressyrTävling och uttagning inför SAM-tävlingen i Karlstad den 16/5. Wish me Good Luck :)







Kommentarer
Postat av: Idapida

Va e d för kuse du hittat?

2010-05-01 @ 23:21:53
Postat av: sesskan

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback