Det :


....... blir inte bättre än såhär! Vaknade vid 0415 och var pigg och taggad som tusan inför morgonrullning. Har varit borta alldeles för länge, men armbågen behövde kurera sig till 100% för att inte gå sönder igen och det kan det ha varit värt, för idag bara spritter det i kroppen! Jag är så fjolligt alert  och glad, nöjd, PIGG!
Som sagt, vaknade av hunger och förväntan och då en timme hit eller dit inte är mycket att spekultera i gick jag upp och värmde en matlåda med pasta som jag smaksatte med olivolja och soya. Det mättade fint och perfekt uppladdning med kolisar inför brottningen.


Det blev jag och Åke som kramades morgonen igenom och jag börjar sakta men säkert få in tänket. Inte helt 100 jämt då min hjärna inte hinner med att koppla riktigt vad som händer men jag har börjat akta mig för strypningar så nästa steg nu är att akta mig för svep ;)


Nu är jag nyduschad och frukosten är påväg ner. Börjar inte förens klockan tio idag så gjorde mig en lyxar-frukost idag med: fruktsallad m kesella samt äggmackor. Solen skiner och jag känner att inget kan rå på mitt Goda humör !
Akta jag är vass idag ;D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbart Ph!

2010-03-22 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback