Tenta




Då har jag och min klass rivit av FysiologiTentan. Kändes ju galet bra faktiskt, visst alltid några missar som man får höra sedan och någon fråga som bara var allmänt obekant men , jäklar jag hade nog koll på ganska mycket mer än jag trodde. Men har erfarenhet utav att om det känns för bra kan man bli vääldigt besviken så får hålla det lite på lina ett tag..

 

Idag kom mina dräkt som jag har beställt från jabb.se . En GI som jag har tänkt börja träna BJJ i.. Hoppas verkligen att det inte är alltför svårt  att komma in i tänket. Är ju en omställning ifrån SubMissionWresling sägs det. Man kan inte glida igenom på andras svett längre ;)


Kom just hem från gymmet där det blev lite löpning och biceps/triceps samt liite bröst. OJOJ  vad roligt det är att pressa sig, jag ÄLSKART! Svetten rinner och endorfinerna pumpar. MMM
Ikväll blir det Utspark utav sexorna men innan dess pizza hos staffan och en liten förfest/Tentafest :D

See Ya!




Kommentarer
Postat av: Liljan

Jävlar va fitt du blivit då!!! Avis big times! Men vet du vad?! Trot eller ej men ja har börjat träna på ett gym här i Wellington, går på skivstångspass tre-fyra gånger i veckan och resten av dagarna försöker ja göra andra mer konditions inriktade grejjor. Nu ska backpacker-fettet väck!;)

2010-01-09 @ 03:53:10
Postat av: sophia

du har ju rätt inställning ida! Du komer lyckas med allt du åtar dig det vet jag :) När kommer ni hem så att jag kan övertyga dig att börja plugga här med mig?? :)

Postat av: Liljan

Hihi, jo d får vi väl hoppas men ja tkr i alla fall d e himla skojj, kul när man känner att d går framåt och man kan öka på vikterna;)



Kommer hem 1 maj, funderar på om d får bli någe slags reunion/21-års party då, har ju blivit lite av en tradition vid d här laget o d vore ju himla synd at bryta den;)

2010-01-10 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback