Jo, Imorgon börjar skolan igen



Imorgon är det nya tag med upprop kvart över åtta på BMC. C2:301 om jag inte är helt felute. efter det är det dags att ta på sig en mantel och bli en 0:a igen.. Haha imorgon ska jag verkligen göra något tokigt och galet inför en hel klass :O Tur att jag är wiild and crazy ibland ;D
    Innan skolan är dock planen att brottas. Ska lägga väckarklockan på skrivbordet hädan efter, inga mera missar där inte! :P



Gårdagen spenderades med en lätt huvudvärk och ett smärre magknip. (Bakis kallas det) Jag låg hela förmiddagen och jämrade mig innan jag tog tag i livet igen och gick bort till Kajjan för en kopp kaffe och efter det cyklade in till staden för att snacka skit och om livet med Sven och Staffan på en nation. Eftersom det hägrade tacos hos KInna for jag och Kajjan iväg och handlade mat och mötte upp David för att sedan cykla mot KInnas hus för en sista middag i Huset. Hon flyttar nämligen på måndag till nytt place. Jag KOMMER sakna huset det kan jag garantera.



Idag på agendan står ett BENPASS med grabbarna. Känner redan att jag kan ha tagit mig vatten över huvudet. Men skam den som ger sig idag ska låren blöda :)





So Long!                                      

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa :D Vi brukar vara typ nära matsalen eller på övervånigen :D så du kan säkert se mig någon gång, leta efter rosa stora skor haha

Postat av: Marie

titta gärna in på min blogg, där jag skriver om mig och min träning ;) kramkram

2010-01-19 @ 18:57:59
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback