FÖRSOVA SIG :(

GRATTIS Sofia på 22-årsdagen!!!





__________________________________________________________________________________



Men häng mig upp och ner och skaka mig tills jag blir röd!

Hade planerat att gå och brottas imorse. Jag hade till och med packat väskan så allt jag behövde göra var att vakna kliva upp, riva av en kopp kaffe och fara. Men istället vaknade jag NU. halv nio och kan inte minnas att klockan ringt. Jag är livsfarlig för mig själv när jag stänger av klockan i sömnen.. Måste hitta ett nytt sätt så jag inte gör om samma miss. Kanske lägga klockan på skrivbordet?


Igår var det stadsvandring och fika med ElGang och efter det gick jag och kajjan på en liten shoppingrunda. Blev nya träningsbrallor för mig och färgpennor inför kommande tentor och kajsa gick lös på någon tröja och nya bralls. och en sväng på systemet ;) dock blev vi hungriga runt halv sex vilket resulterade i att vi sköt upp behå shoppingen tills i eftermiddag. Efter  marklyftandet och biceps/axlar med grabbarna Grus.


Ha en bra  dag och take Care!



Kommentarer
Postat av: sofia

Tack vännen:)

2010-01-14 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback