AntiBiotika



BLÄ, inte då jag känner att jag vill gå för 1000%! Då kommer det som en blix från klar himmel: antibiotikakur 3 gånger/dag i 10 dagar!!!



Dock är det "bara" stafyloccoker (med reservation för stavning) vilket innebär att det inte är någon infektion som påverkar gymmandet, men brottningen är det ByeBye med en vecka MINST :(
    I min sorg gick jag därför och dundrade på med ett benpass igår efter skolan, så idag är jag inte alltför kaxig, men det var det värt. Ett ljus i tunneln att jag i alla fall kan gå AllIn på annat håll.


Idag är det fredag, men efter den här behandlingen, ny kurslitteratur, och diverse tillkommande kostander vad gäller datorn håller jag mig på det torra tills vidare.
    HP supporten gav mig inte mer än mindre pengar på kontantkortet heller. "Din dator är vääldigt gammal" tack för den! Funderar starkt på att åka hem till Viktor med datorn :P
Inte lätt att vara tekniskt handikappad ibland..


Kommentarer
Postat av: Helene

åhnej, krya på dig vännen!

Postat av: Sofia

nej, men fy vad tråkigt! hur märker man att man har stafy... vilka symptom har man?

2010-01-30 @ 12:06:31
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback