Weekend i WinterLand

 

Jag tror jag blivit en mera harmonisk människa under det senaste halvåret. Känner att det inte är värt att bli arg och frustrerad över småsaker och speciellt inte över materiella ting. Igår snodde någon mina vantar på gymmet, men jag valde att se det som att den person som tog dem förmodligen behövde ett par vantar. Jag har ju flera vantar hemma och det var ganska kallt ute så har kanske bidragit till att en mindre kommer frysa om händerna. Tråkigt för mig men vad ska man göra?

Igår var jag på EGO med Robert innan jag tog tåget till Uppsala. Jag visade och körde några övningar för baksidorna till honom då kan är svag och stram där. Jag hoppas han gör dem i alla fall en-två gånger i veckan samt att han har träningsvärk idag ;)
    Själv känner jag att min rumpa och adduktorer vill döda mig idag, det är då man vet att man tagit i ordentligt ! Dock kan jag lova att jag har vansinnes skottat i Östtjärn i lördags och det tyckte ryggen var lite tungt så den gör sig påminnd. Men som mamma sa : "Om du kan stå inomhus på ett gym och lyfta massa skrot kan du minsann skotta några kilo snö med ". Och tro mig, jag har skottat REJÄLT!
    Det var svårt att tro att det faktiskt kommit så mycket snö som det hade norröver. Snö upp till köksfönstret var ju en överraskning av rang och högarna som traktorerna plogat vägarna gjort påminner mer om berg än högar. Kommer bli intressant att se vad som händer när all snö smälter...


Nej seminarium idag och jag måste ta och göra ett ryck!



Bild från i lördags då jag, vikor och svesse var i Sidsjön och solade. Vikotrs bilder



Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yes jag=hårdkörare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback