Oväntat



Jag tror att gårdagens spinning genererade cirka 3 liter svett från respektive mig och Kajjan igår. Det var ett rejält pass upplagt som ett lopp med backar, spurtar och raksträckor. Har aldrig tidigare varit på ett liknande spinning-pass, men med en toppenledare kämpade vi på tills vi inte hade särskilt mycket kvar i depåerna.
Kan varmt rekomendera 75 min spinning på SATS!


Efter följde jag med Kajjan och flyttade det sista i hennes gamla lägenhet. Någon kartong, lite blommor, mat och diverse. Tur att hon bara flyttat cirka 50 meter så det var fort gjort. Och den nya lägenheten sedan! Man skulle kunna betala en hel del för en så fräch och ljus lägenhet !



_______________________________________________________________


Igår blev också en av de få nätter då jag sov helt krasst. Sover ju som en stock 360 dagar men igår var det dags för en sömnlös sådan.. Ligger och vrider och vänder mig 1000 gånger innan jag tänkte att det inte var någon ide att ens försöka längre. Då blev det en burk keso m banan och lingonsylt samt något avsnitt TrueBlood och lite Anna Anka.. Trist för den här dagen vet jag ju kommer kännas lite tung, men får bita ihop och ta på lite konciler under ögonen ;)


Nej skola och plugg och idag: LunchBuffe med gänget och kläd-letande till kårfesten




Våren på Lillerud 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback