Ny frilla och pepsi max :)



Imorgon är det tentaDags och det har inneburit en dag på skolan i ett arbetsrum på BMC. Dock är det som alltid dagen innan tenta. Jag vet inte riktigt vad jag ska fokusera på, kan inte komma på något jag inte redan vet eller inte förstår.. Dålig självinsikt skulle vissa säga, hyffsad koll kallar jag det ;)
   Så halv fem gav jag upp och lämnade skolan för att åka hem och laga mat samt handla. Vilodag idag från gymmet då det känns i benen och rumpan efter gårdagens monsterPass. (dock brottades jag flitigt imorse 06,00) 
Men istället blev jag sugen på lite ego-tid och gick in till frissan och fick håret lite kortare och lite mindre slitet samt en hårinpackning med mig hem ;)

Hungern gick före handlandet så gjorde mig en God FiskSoppa innan jag for och handlade. Unnade mig rostade majskorn med chilismak, popcorn samt Pepsi-max. Måste ju fylla på depåerna inför morgondagens tenta, samt helgens bravader i Åbo. ÅH imorgon vid den här tiden är tentan klar och jag sitter på båten mot en dag med brottning och lärdom. LÄNGTAR !


Man kanske borde försöka att plugga lite ikväll med...? Sista chansen egenligen men känner att en nypa frisk luft skulle vart nice.. eller städa rummet? eller sortera kläder? Eller bara ÖVERSLAGShandla rent allmänt? Jag är hopplös utan mitt Järngäng. (KInna, Kajjan, Rosen, Staffan, Gurra, Sven och David)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback