Effektivitet



Shiit Pommes vilken dag igår! Hann med allt jag skulle göra (- massage på sven som kändes sig lite sjuklig)

Brottades, Pluggade, Sprintade, Handlade, Tvättade, Bjöd Sven på middag och fick massage. En Toppen-Dag :)


Jag har kommit på att jag är vääldigt mjölksyre-känslig och har liite svårt att hantera det, men med lite mera Staffan-träning och lite fler spurter ska vi väl kunna höja den tröskeln ett snäpp eller två.
TRain Hard - Live easy! Where did that come from?  ;)


Idag blir det ett rygg-pass på gymmet (Roligaste passet på hela veckan) och förmodligen lite nedtagnings-träning på kvällskvisten om jag inte har alltför mycket tenta-panik. Känner mig dock oroväckande trygg med de kunskaper jag har... :S






So Long!


Kommentarer
Postat av: mamma

visst räcker det väl nu

2010-04-13 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback