Vin-kväll/dans

Igår var det en sorglig dag.. Jag fick punktering på cykeln IGEN! Helt plötsligt påväg till gymmet hörde jag ett dovt pysande.. som var resultatet av ett helt platt famdäck :( Jag kan inte förstå vad jag gör när jag cyklar, men tydligt att något jag gör inte är helt rätt. Eller så kommer vi bara inte överens jag och min cykel.



Fast kvällen blev bättre då jag och Charlotte (min sambo) tog bussen till Kinna och hennes nya boende för att dricka lite vin, bli lite mera lättfotade och därefter ta en sväng ner på Snärkes Nation för att erövra dansgolvet.
Blev en väldigt lagom och trevlig kväll med gott sällskap, en massa Hip/Hop // 90-tals dunk. Jag och Lauri rockade tills svettpärlorna skvätte vill jag lova :)



Idag blir det projekt fixa cykel, ta en sväng till gymmet samt en tur till storstdaden Sthlm för att ta en dejt med en av mina största fan och favoriter Sofia .



På återseende 





Kommentarer
Postat av: elsa nyström

haha , du lyckas alltid med punktering ! ;p



/ elsa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback