Överslagshandlingar




Det här fenomenet känner jag så väl igen. Det är något som är så typiskt mig. När jag vet att det finns plugga att ta tag i hittade jag helt plötsligt mitt påbörjade fotoalbum och började klistar och klippa lite innan jag kom att jag ju skulle olja in kedjan..


och efter det när jag kom in igen så såg jag att plattorna såg förj*vliga ut och började göra ren dem och spisen när jag ändå var igång. och efter det blev det en dans till en bra låt innan jag till slut fick ro att lägga mig på golvet med häftet. Nu, 30 minuter senare tänkte jag att jag nog måste skriva ner detta fenomen innan jag tar en snabb sväng ut i solen.


Tur att jag bokat möte med några så att jag verkligen går igenom artikeln ordentligt med andra än bara mig själv eftersom jag anser att artikeln är fulländad.. ;)


___________________________________________________________________



Träffade ju som sagt Sofia igår :) Verkar som om hon har det lika bra som en annan och jag kanske ska nämna att hon också såg strålande ut ! (som vanligt)
Nej hög tid för att läsa igenom artikeln en gång till, men efter det promenad eller i alla fall något annat ;P









Kommentarer
Postat av: Idapida

Åååååå, detta inlägg fick mejj verkligen att tänka tillbaka på Svea nedre som fullkomligt haglade av överslagshandlingar. Var det nu någon enstaka gång man själv inte kunde komma på vad man skulle sysselsätta sejj med istället för läxläsningen fanns det alltid någon annan där att komma på det åt dejj;)

2009-09-10 @ 21:50:03
Postat av: sophia

ja eller någon dörr som verkade ha det så mkt roligare än en själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback