En hel HELG

Vad ska jag börja någonstans? I fredags tog jag farväl utav en bekant Iranier och vi tog en liten promenix i området. efter det gick jag och många klassmates tillsammans ut på en nation och käkade och drack vin. Och jag drack mest vin utav alla, blev mest full och hade sjukt roligt åt allt. Dock finns det någr mindre luckor över kvällen men jag verkar mest ha pratat om allt med alla hela tiden. Jag hade väldigt roligt i alla fall :)




På lördagen så var det bakisvarning gärent men det gick till sig under dagen. Tillsammans med Kinna, staffan och sven körde vi en pluggsväng på skolan och efter det lagade vi god pizza hos Sven och drack vin. Några utav Svens korridor-vänner hade också lite party så jag fick träffa en massa nytt folk, teknologer mest.
    Efter det drog vi ner på Norrlands och jag och Kinna dansade gärnet fram tills Kajan slöt upp oss. Vi andades någon minut och efter det ägde jag och Kajan dansgolvet låångt in på småtimmarna ;D




Idag har jag bara varit allmänt seg men fått ganska mkt plugg-timmar avklarade eftersom Kinna var duktig och drog ihop oss för att tillbringa eftermiddagen på skolan med anatomiböckerna. Så nu har jag ätit god söndagsmiddag + efterrätt och funderarpå om jag ska gå till friskis och köra ett gym-pass nu när jag börjar känna mig lite piggare .. Tror faktiskt starkt på det vid närmare eftertanke .




So Long! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback