UpDate



Har klivit upp varje dag denna vecka (förutom onsdag) och hoppats att ryggen skall kännas som vanligt. Men inte. Trodde helt allvarligt att jag i torsdags skulle fixa ett pass, men bara därför var det värre igen.
    Idag fredag klev jag upp med hoppet om att det skulle vara så pass bra att det bara skulle vara en Ipren och sen iväg köra några ronder i alla fall. Men då kom mitt kloka jag fram- och sa att det är inte värt det om det faktiskt är en blödning som sjukgymnasten sa.. Så fine.
Ingen brottning idag HELLER :(

    Istället bestämde jag mig för att hålla mig vaken och läsa lite i de tidningar jag fick igår men har bara slutat i att jag känner mig helt misserabel. Varför går det bara inte över?! Är galet less på att inte kunna träna som vanligt. Det är inte bara fysiskt påfrestnade utan också psykiskt..

Men man får väl inte gå och hänga sig, bara vara lite less ett tag och därefter försöka igen med en klackspark. Var i alla fall vääldigt duktig igår och pluggade massor med Linda och Kajjan.Vi gick igenom hela hjärtat och även matspjälknings-organen. Hemma seent igår, men ack så mycket vi fick gjort.
   Tentan närmar sig med stormsteg... 17 dagar kvar.....

Nej kanske man ska ta sig en sväng till skolan redan nu och vara ambitiös? Eller ..?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback