Söndags-mys

Jag har just vaknat upp till en regning söndagmorgon och sitter och youtubar anna anka. Förlåt men jag har väldigt svårt att hitta något som helst vett i hennes argument och antagande. Visst hon lever ett glamuröst liv med allt hon kan önska, men jag tror att hon skulle behöva kliva "Out of the box"



Igår bjöd jag Sven och Kinna på middag i min enkla boning och fick min punktering lagad . Dock misstänker Sven att något är svaj med bakdäcket och det är därför det hela tiden havererar.. Men jag ger det en chans till nu och om det inte håller så blir det dags att kika efter en ny cykel...


Igår drog vi ihop ett gäng och gick på svärmorsdrömmens Shape-Pass . Davids pass alltså ;)
Så idag känns det gött i kistan och stelt i ryggen . Dock inser jag att det måste bli mera statisk träning och axlar (HUr spytråkigt det än må vara)


Nej dags för en liten morgonprommenix innan det bli Brunch på VG med några vänner för att sedan bege oss till akkis och meera PLUGG.
Fast Anna kommer idag så det blir vad jag ska sikta mot när jag känner mig som mest vilsen i Muskel Jungeln :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback