räta på ryggen STRÄCK




Ajajaj vad ont det kan göra om man gör marklyft och inte är riktigt uppvärmd!
Tro mig, det är inte värt att slarva, det straffar sig alltid i slutändan. I söndags var jag med Grabbarna på gymmet för att få hjälp med marklyften. Det började bra, kändes som om jag hade kontroll. Körde på upp till 70 kg med åtta reps. Sista setet tänke jag att det är lika bra att öka och bara köra några få reps för att känna på vikten. Så klarade tre på 80 kg :)
Bra jobbat enligt mig, Inte tillräckligt sa min kropp.

Så nu har jag nog ev. en sträckning i ena sidan av ryggen. troligtvis i m.pseoas och lite m.latisimus dorsi...
Det här resluterar i att jag inte kan brottas!!! Hoppas nu innerligt att det imorgon skall kännas helt bra så att jag kan joina grabbarna på mattan igen.


Igår var det filmkväll hos Sven. "Seven" på duken var det, och den är ju alltid bra/läskig/genomtänkt .
Ikväll så bjuder Sven på hemmagjorda potatisbullar och förhoppningsvis lite anatomi. Det är idag 3 veckor och 6 dagar kvar till tenta :O Jag börjar bli nervös för att jag ska klara det......


Nu Blir det skola och sjukgymnastik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback