Mysko

Ja, bekräftat och klart. Jag har gjort cykelguden något ont. Någon som vet vad man ska offra för att komma på god fot med honom igen? Har nu min FEMTE punktering. FEMTE! Skulle igår-kväll efter att viktor åkt hem till Sundsvall ta cykeln bort till Robban för lite film-mys och skitsnack. Har tilloch med fixat med lampor som Viktor skruvade på, men vad möts jag av. PUNKTERING. Tur att min Gulliga sambo utan problem lånade ut sin cykel. Men allvarligt!


Har varit en helgenom-mysig helg då jag har tofflat gärnet med Viktor och vi har cyklat i Uppsala, palperat skuldror och axlar, ätit god mat och druckit vin och drinkar. Skulle faktiskt våga mig på att säga att den varit helt optimal. Och natuligtvis en massa mys med ..;)


Helgen har därför inneburit ytterst lite plugg och ingen träning, vilket kändes imorse då jag var iväg och rullade en sväng med grabbarna grus. Seg och mest tjurig utan någon vidare teknik. Men det är ju bara måndag än, så innan fredag är jag tillbaka i gamla takter . Om jag bara lyckas fixa cyklen, men Sven har lovat att jag skall få låna som tools...




För övrigt så har jag fått en skrivare av Moder och Far vilket är ett mycket välkommet tillskott! Skriver ju ut papper för jämnan och mer kommer det att bli. Tentan närmar sig med stormsteg och jag tror faktiskt det är dags att börja göra upp listor över vad som behöver göras inför så att jag inte glömmer någon viktig detalj.



På återseende!


           


Kommentarer
Postat av: sofia

Vad fina ni är:) mysmiddag på mattkanten, inte fy skam! Lycka till på tentan sötnos:)

2009-10-05 @ 15:25:37
Postat av: sesskan

Naaw vad söta ni är :) och sjukt snygg tavla övanför sängen!

Postat av: Helene

Naw skruttisar :) är ni fortfarande tillsammans och kära? :)

2009-10-05 @ 20:15:20
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Adam

Hah, cykelguden är nog bara inne i entråkig period och såg ut ett lämpligt offer som hon/han kan jävlas lite med och skratta gott åt sen:P Vinet är en självklarhet på mysmiddagar!! ;)

2009-10-07 @ 02:22:59
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: elsa nyström

jo, nu så härmig som ja är, så vart haru köpt bältet å tunikan ? ;)



bältet på h&m va ? ;)

2009-10-14 @ 19:37:21
URL: http://elsanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback