Faster and Harder

Först ett förtydligande:
PIP = Proximal Inter Phalangial - Leder
Dip = Distal Inter Phanalnigial - Leder (Med reservation för felstavning)

Så som jag nämnde tidigare är det mesta bara ett virrvar utav anatomi som snurrar runt i mitt huvud.
Och träning :) Försöker lägga upp något slags schema för hur jag ska hinna med att träna, plugga och Umgås med folk men tiden är knapp emellanåt. Men om man är uppe med tuppen så hinner man med mycket. Därför kan jag berätta att jag varit uppe sen halv sex och hunnit med följande:


Äta frukost 1
Brottas en timme
Duscha
Frukost 2


och nu är det lite slösurfande och TruBlood innan det är dags att göra sig iordning för dagens skoluppgift, eller yrkesuppgift om man så vill: Ledrörelsemätning på VFU
Undra som flundra hur det kommer gå, men jag hoppas att jag inte förhastar mig som jag väldigt ofta gör och tror att jag redan kan allt . Och att patienten inte tar mig för deras barnbarn utan faktiskt för en blivande sjukgymnast. 


___________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback