Tenta över för den här gången

Idag hade jag min Praktiska tenta. Jag fick ett fall där jag skulle beskriva hur gången blir påverkad då höftabduktorerna är svaga i höger ben samt analysera gång och utför några mätningar på rotartionen i höften.
Skojar inte då jag säger att det kändes helt kanon! Jag visste vad jag pratade om och det kändes i alla fall som om jag hade full koll på allt hon ville veta. Höften är ju lite av en favorit (efter ryggen förstås) så kunde inte blivit bättre!

Dagen fortsatte sedan med en sväng på stan och ett par nya mjukisar i ekologisk bomull. Dundermysiga :)
Efter det ett roligt pass på gymmet . Idag var det ryggen som stod på schemat och fick in många övningar med lite ökning :) Duktig Sophia
Fick även idag för första gången erfara Gym-flörtning/raggning. Kom fram en kille och frågade först vad jag gjorde för magövning. Efter det fortsatte det med frågor om ålder, vad jag gjorde, att jag såg väldigt vältränad ut och att jag såg MYCKET äldre ut än 20. Naturligtvis var han tvungen att berätta om sina onda rygg då jag sa att jag läste till sjukgymnast.  
    Trodde aldrig han skulle sluta ösa komplimanger men efter en stund fattade han vinken och erbjöd sin hjälp om jag skulle behöva för att sedan låta mig fortsätta. Men så fort vi möttes var han tvungen att fråga hur det gick. Sometime must be the first ;)

Nej nu blir det mat och efter det mot Staffan och planering inför fredag :)





Kommentarer
Postat av: elsa nyström

jo, du velade ha hjälp med före och efter bild? ;)



jag kan fixa ja vettu :D

de är bara att du skickar bilderna på mailen eller nått :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback