Super-Lördag

Då var det Söndag igen och jag halvsitter i sängen med bananer och kaffe med skummad mjölk. Kan det bli bättre än såhär kan man ibland komma sig på att man funderar. Men det tror jag inte faktiskt. Eller, gårdagen tåls att vara med i samma liga :)


Vakna upp till solstrålar
Bege mig till skolan med Kajjan och Kinna
Plugga några tappra timmar
Köpa ny kaffebryggare
Träna kondition med olika maskiner
Duscha byta om
Storhandling på Ica Flogsta
Gemensam middag med Grekiskt Tema hos Sven

Igår var vi som nämnt hos Sven och vi var en gediger skara som anslöt upp för storkok. Kajjan, Kinna, David, Charlotte, Sven, Staffan och jag slog våra påsar ihop och lagade GOD lördagsmiddag tillsammans.




På menyn:

Fetaostfyllda färsbiffar m klyftpotatis och tzatsiki samt en Grekisk sallad

Jordgubb och chokladglass med sås, bananer och strössel

Massor av galna ideer och hysteriska skratt-attacker



Var en helt incredably strong and fast and hilarious evening :)



Kommentarer
Postat av: Helene

Och jag tanker pa dig! Saknar dig goding.. Men tack och lov verkar du trivas som firren i vattnet i uppsala :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback