Mag-Pirr

Jag säger bara OJOJOJ vad svårt det var att somna igår.
 Varför?

Jo för att jag nu är anmäld till Grapplers Paradise på söndag! Båda klasserna om vikten håller sig där den ska annars bara den övre. Men Shiit vad nervös jag var igår!!
Var och rullade i morse och fick då dock lite bättre självförtroende, men om jag känner mig själv kommer jag att vara rädd tills ungefär en minut innan jag går in på mattan. Men det är det som är halva grejen med att tävla. Den där hisnande men skrämmande känslan.
Jag älskar den egentligen :)


Så nu i veckan blir det en massa plugg och uppladdning. Vilken vecka att se fram emot:
Söndag = Brottas
Tisdag = AnatomiTenta

Vi ses om en vecka eller så !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du orkar med allt?

Cykelhjälmen skickades igår

Mor

2009-11-03 @ 10:31:43
Postat av: sesskan

Lycka till med båda! :D

Postat av: JJ

Lycka till! Såg att du har ringt idag, ringer dig imorrn tänkte jag, så att du är redo:)

2009-11-05 @ 20:58:27
URL: http://jjansson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback