Long time no seen




Då kanske man ska  dra sig med en uppdatering. Vart hemma iSundsvall en sväng, hämtat vinterkläder och donat med diverse. Full rulle helgen lång, eller ja i alla fall lördagen Söndagen var inte lika effektiv det vill jag lova.

Nu i veckan har jag börjat känna mig väldigt trött och seg i kroppen och motivationsnivån har varit extremt låg. Har även aningar att halsen håller på att göra sig påmind om sin närvaro. Eller i alla fall lymfkörtlarna i den.
Så ingen brottning senaste veckan. Känns dumt att utmana ödet nu när alla i min närhet går och bär på knorrande influensor efter vaccinationen. Jag å andra sidan tänkte köra på att vara ibland alla de nyvaccinerade och hoppas på att indirekt vaccinera mig ;)


Till veckan blir det Tenta igen fast denna gång blir det en praktisk tenta. 40 minuter patientfall. Tror risken finns att jag kommer flippa ur TOTALT men ska försöka hålla mig på mattan och ta djupa andetag. Tänka innan jag pratar.
Får se hur det lyckas, jag gillar ju tempo .


Gårdagskvällen spenderades med Sven och Kajjan framför filmen BigFish och med glass och te. Kändes som om det var alldeles för länge sen sist då vi satt där under filtarna hos Sven och snackade skit om skrattade tills tarmarna vrrider sig ur led . Det var en tio-poängare i detta regninga "VinterLand"


Nej hög tid att ta tag i dagen, om en timme skall jag möta upp Kajjan och Rosen för dagens dos utav palpationer och musklelängder !  



 



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad synd att halsen känns men förnuftigt att vila

ring hem mor

2009-11-20 @ 03:10:21
Postat av: Erik

Hallå, det har hänt mkt i ditt liv ser jag, Roligt !! har varit lite dålig på att kola upp alla men nu satt jag och klicka runt lite och ser att du blivit studerande på nytt !!

Hoppas allt är bra med dig och att det fortsätter så, ha det så länge, vi hörs ! /E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback