Inne/UTE


Allting känns bra för att: 

  • solen lyser och det är bar mark ute
  • jag hittade mitt gröna kort
  • jag har god ekonomi
  • jag fryser inte konstant längre
  • jag jobbar dagpass när Affe har 20-årsmiddag
  • inridningen med Farasi går framåt
  • jag och Brightan ska tävla i april
  • jag har världens bästa sambo (Klyscha men ändå)


Allting är skit för att:

jag har ingen självaktning
jag är troligtvis folkskygg
jag är beroende av någon 
jag kommer inte hinna träffa Anna innan hon far
jag är för feg för att ta tag i saker som svider
jag är påväg att tappa greppet om saker och ting
jag saknar studentens lyckliga dagar...


Kommentarer
Postat av: sesskan

Jag instämmer på allt är skit-grejerna, men sånt är livet! Det gäller bara att göra det bästa man kan av det :) puss mitt strössel :*

Postat av: sesskan

Anledningen att jag inte instämmer på bra-grejerna är att jag har mina egna bragrejer ;)

2009-03-19 @ 15:29:28
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: sofia

Det har börjat gå upp för mig också Sophia, Känner jättemkt igen mig i det du skriver här



Men duktig som jag är, var jag tvungen att slå upp självaktning först, för att förstå innebörden...

2009-03-21 @ 09:55:29
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback