nyårs-uppdatering

Jättelänge sen jag skrev men har varit bortrest och flängt runt så skyller på det .
Har ju som bekant varit i ÅkersStyckeBruk hemma hos Helena och firat nyår med Anna, Helene, Hanna, Adam, Emelie samt Elin. Var en trevlig vistelse där och det blev en bra start på det nya året tillsammans med vänner jag gillar som allra mest. Fast det saknades förstås två puddingar nämligen Ida och Scott som befinner sig ute i Europa, men de ringde och berättade att de levde oc.h så önskade de Gott nytt år vilket var mäkta uppskattat. Var vääldigt länge sen jag hörde Scottans och Idas röst.. Man blir alltid ledsen när man ska fara ifrån alla, men det har också givit lite ny livskraft och nya insikter, vilket jag alltid tycks få tillsammans med dessa kloka människor. Jag tackar Helena för att vi kunda vara hos Henne och Hanna som varit med att organisera det hela. Underbart bra initiativ !

___________________________________________________________________

Idag har jag varit och gjort ett av de största inköpen någonsin, eller ja inköp och inköp jag har köpt en soffa men den levereras inte fören om två månader! Men den är underbar och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge sägs det, så bara att bita ihop och vänta in den. Så om två månader och några dagar lovar jag att bjuda in till myskväll hos oss i en ny soffa och med ett nytt hemmaBio-System .
Jag har även inhandlat nya gröna mjukisar i plysch-material och en mjuk grön munkjacka på VeroModa idag som jag för tillfället sitter och myser in mig i. De är underbara och jag älskar att de är så himlans gröna !


__________________________________________________________________



                                                                         

Kommentarer
Postat av: sesskan

Åh, blev det den ni visade eller har ni spanat in en annan? :) Spännande spännande. Hoppas de matchar myssetet^^ kram

Postat av: Helene

Det var en hel jäkla drös med gulilga kort där du! Ska vi ta en msndejt nån dag och byta läckra kort? Åh vad vi hade det mysigt alltså :)

2009-01-06 @ 00:54:57
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Nisse

Hahaha! Jag vet inte, jag lyckades inte, haha!



Men gå in på Thomas blogg, så har duu filmen där:D



efterliven.se =)

2009-01-07 @ 04:30:46
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Lulle

Jag gillart skarpt!! :D:D

2009-01-13 @ 21:22:29
URL: http://lullelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback