Nattliga andar

Stängningshelg avklarad och tacka för det!
   I lördags kom det totalt sju bussar med folk som var hungriga och det verkade aldrig som om det ville ta slut på folk! Ramlade in mera och mera hela tiden men jag tycker nog att vi hanterade det bra.
    Igår blev det sen hemgång då det tog låång tid för segaste Mattias aldrig tycktes bli klar med köket. Var hemma vid två och då tog jag och gottade mig med en rejäl bit av min egen sockerkaka som jag toppat med blåbär och hallon men också några kex med ost på innan jag borstade tänderna och hoppade till sängs. Dock blev det en underlig natt för jag tycktes aldrig få någon ro i kroppen. Det blåste kraftigt ute vilket gjorde att det konstant mullrade utanför fönstret , men det mest mystiska var att jag hade en otrolig ångest hela natten och hjärtat bankade hårt i bröstet på mig. Jag somnade endast korta frekvenser för att åter igen vakna svettig och nervös. Vid fem var jag övertygad om att någon i min närhet måste ha dött eller att dommedagen var här. När Viktor sedan klev upp för att fara till jobbet tänkte jag att det var lika bra att följa med och åka ut till Brightan.
   
Eftersom jag inte sovit men ändå varit så uppjagad under natten var jag galet pigg vilket resulterade i att jag ryckte manen och borstade lite extra på Brightan. När jag sedan begav mig ut för en ridtur lockade jag med mig Ellertz hem till Jessica, så när jag var klar i stallet for jag och bytte om och hämtade Ellertz för att därefter tillsammans fara till Jessica för en låång fikaPaus. Var nostalgi på hög nivå och väldigt trevligt. Nästan som den gamla goda tiden, fast då drack man inte kaffe, mest cola men samma lika, eller?




     

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Härligt att höra! Jag ser verkligen fram emot att se den. :D

Postat av: sesskan

Ja det var mysigt att ni tittade in :) stjäl bilden för att nostalgia lite på min blogg också ;)

2009-01-12 @ 20:18:35
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: Nisse

Ni fick ju hjälp ;)

2009-01-13 @ 12:13:38
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Adam

det är hon:D

2009-01-14 @ 17:13:49
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback