Ledig dag

Idag var jag uppe med alla åtta till femmare och for till Sörfors och det nya stallet där Brightan numera är bosatt. Närmare bestämt Näsets Ridskola. Blev en tur i snövirvel eftersom snön började falla lagom till att jag sadlat klart och begav mig ut på upptäcksfärd. Hittade en bra stig som var uppplogad och klar att använda. Men vi var inte ensamma i skogen vill jag lova utan vi hade sällskap av sex små rådjur med som Brightan inte alls var särskilt förtjust i, men skulle tro att hon vänjer sig vid dem tids nog .


Igår var jag med Jessica och vi var på Hööks och köpte ett litet schabrak till Rolle, så att vi skonar sadeln från lite damm och skit i alla fall. Därefter skrittade vi runt lite på han, men mina fingrar blev så frusna så jag tror det blev en tur på max 10 minuter innan vi gick in i stallet igen för att se på vilket humö Farasi var. Men han ville mest fäkta med alla ben han hade och bita i det mesta så fick bli att gå in och fika istället vilket mina frusna fingrar och tår tackade för :)


Idag har jag tvättat en massa grejer och städat bort julen från lägenheten. Nya gardiner och nya dukar på sina håll samt nya sängkläder vilket är det underbaraste som finns, VERKLIGEN!
Ska snart ta och bege mig ner i torkrummet igen för att se om tvätten vill torka, därefter ska jag nog ta och byta till lite Yoga-kläder och bege mig på lite sinnes-avslappning och fokusera enbart på mig själv och min kropp .


HEJ HOPP!

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh nya sängkläder alltså. MUMMA! :) Hihi Adam är dyngnöjd!

Postat av: Adam

Hihi:p alltid nöjd;) Jag har kommit iordning jag:) Låter som du har det ganska bra däruppe=)

2009-01-08 @ 17:33:28
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: sophia

Näset ligger i Sörfors

2009-01-08 @ 18:30:08
URL: http://boppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback