Idag



Idag har det varit en strålande dag som började uti Sörfors. Solen sken och det var isande kallt. Men friskt och Brightan var pigg och glad, och jag lika så. Blev en härlig tur i nysnön och det kan jag lova.
    Därefter bar det av mot Kolsta och till pojkarna Farasi och Rolle. Farasi tog sin första runda med mig på ryggen. Ett varv i paddocken och han verkar förstå vad tyglarna är bra för . En Duktig pojke :)  Efter det tog jag och Åsa ut Rolle på en sväng tömkörning i solskenet. Solens strålar hade värmt upp staden och det var faktiskt riktigt behagligt ute. Fast det hindrade inte ifrån att vara skönt att gå in och fika efter allt pysslande i stallet.

    Sen hämtade jag Viktor på jobbet och vi for hem och åt och sen ner till Ego för att ta ett pass Step med Sara och även Agnes. Skönt att skutta runt men jag har såå himlans dålig kroppskoll. Måste bli bättre på att koordinera mina rörelser och hålla armar och ben separata :)

                     


'

   

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Okej, jag tänkte väl.. :)

Jo, det är bara bra med mig, hur är det med dig då?

Postat av: Adam

ååh så mysigt det ser ut:D Jag var ute o körde min shettis i snön och solen i söndags, det var härligt!! Hoppas allt är bra med dej=)

2009-02-11 @ 22:10:26
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback