Underbara

Helgen är över och arbetsveckan igång igen, och trots att jag jobbat hela helgen kändes det att det varit helg. Det har varit en mys-helg med soff-byte på fredagen, umgänge på fredags -kvällen med bekanta samt godis och film på lördagkvällen och Spinning avslutad med en God middag och tända ljus på söndagen. Helt fulländat! (Och fullspäckad)
   
    Ni ska se den nya soffan alltså, jag säger bara WOW! Den är stor och bekväm och jag bara älskar den HUR MYCKET SOM HELST! Hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så bra som det blev :) Har inte knäppt några kort än, men måste kika på lite kuddar till den . Viktor röstar på röda och jag håller med så röda får det bli, ska bara hitta några fina så ska ni få se.

    Tog en fika med Therese i fredags och det var verkligen höjdpunkten på fredagen. Vi har inte setts på väldigt länge och hon hade både hunnit med att skaffa körkort och pojkvän. Ska se till att vi träffas mer, för ingen är så rolig att pröva kläder med som henne. Man är snygg i allt för att hålla mig kortfattad .

    Idag är det jobb och Yoga som väntar och jag har just ätit frukost och är just inne på min andra kopp kaffe med skummad mjölk. En tallrik med Jordgubbar & Hallon och delikatessmackor med ost och tomat . Mums säger jag bara ! Nu hög tid att se vädret för veckan , för nyhetsmorgon är ett mycket bra program ! 

Kommentarer
Postat av: Nisse

=D

Postat av: sesskan

Vaaaa? Har sjöbomen skaffat både pojkvän och körkort?!? Jag missar ALLT här nere! Aaah men det lutar i alla fall åt att jag kommer hem till påsk! :)

2009-02-24 @ 18:23:50
URL: http://www.jessicas.nu
Postat av: sandra

Du är så duktig och hurtig :O Och du har blivit utmanad :D

2009-02-24 @ 22:05:15
URL: http://saandrapersson.blogg.se/
Postat av: Nisse

hahaha okej!:P



Var la lite händig iaf ;P

2009-02-24 @ 22:55:48
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback