Umeå

Idag bär det av med delar av släkten upp till Norr och till Björkarnas stad Umeå. Lille Leon ska få sig en skvätt vatten på huvudet och jag ska få träffa kusin Lina igen vilket minsann inte var igår. Ska bli skönt med en helg borta. Varit alldeles för mycket hemma på senaste tiden . Hög tid för att se något nytt.


Igår var jag ner på EgO en stunde med Sandra innan jobbet. Jag prövade någon skridsko-maskin som ska vara bra för rumpan, men jag vet då inte vad jag ska tro om den .. Fick dock en trevlig pratstund med Sandra och hon bekände att hon faktiskt saknar hästarna lite så ska ta med henne till Östtjärn någon dag så hon får klappa och borsta lite hästar. Ska försöka flörta med Gunilla så kanske hon kan ta Lina med ut på en sväng i skogen.


Igår var en sån där konstig kväll då jag bara inte kunde somna. Kom hem efter jobbet vid halv tolv då jag gjorde mig lite mat och åt en muffin. Efter det kände jag att det nog var lika bra att gå och sova men väl i sängen kunde jag bara inte förmå mig att blunda. Istället blev det någon timme framför tvn med UFC och titelmatcher samt Förhäxad, eller som det också heter "Bewitched". Det såg jag inte igår vill jag lova, men det håller än.
    Nej, nu är det hög tid att springa ner i tvättstugan och slå på nästa masikn så jag hinner få allt som jag behöver tvättat innan jag far . Ska vara nere på järnvägsstationen vid två så nu lite kaffe och läsa tidningen och efter det: PACKA!


Ses till veckan!

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag kunde inte heller somna igår! Det storade o höll på.. Det kanske var ngt med månen;p

Postat av: Adam

Jag kunde inte heller somna igår! Det storade o höll på.. Det kanske var ngt med månen;p

2008-10-24 @ 11:37:20
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback