valborg

ojojo nu var det länge sen jag uppdaterade så hög tid att berätta om veckan som gått.
I tisdags hoppade jag på tåget som tog mig hem till Sundsvall och hem till Viktor. Har längtat massor efter den här hemfärden och den var jag förtjänt utav efter mkt hårt arbete från min sida i skolan och på jobbet. I onsdags gick jag till Mcdonalds och fixade en tid för intervju och kollade in studentklänningar på stan samt köpte ett par nya skor. sedan mötte jag upp viktor och vi for och handlade för att sedan fara till Spikarna (sundsvalls skärgård) och grilla och dricka gott i trevligt sällskap.

Sen första maj fyllde ju min kära syster yster år så då for vi till söderhamn och grattade henne och pussade på att gulliga valpar Cajsa hade fått. Så söta så man blir ju nostalgisk;)

Igår for vi runt hela Birsta och jagade balkongmöbler och bytte microvågsugnar. efter en välsmakande middag kom sedan Mattias över och vi tog oss ner på krogen för att lyssna på en massa hiphop på stadshuset. Inte riktigt min melodi om vi säger så ;)

Idag hade jag min intervju på donken och det låter ju lovande. Men man ska inte ropa hej fören man är över. Sitter just nu och myser i solen med en cafe au lait på balkongen. dock siter jag på gamla vardagsrumsbordet eftersom vi aldrig hittade några möbler igår, men det går lika bra det. blir fint att sitta här och plugga känner jag.
Nej dags att ta tag i saker och ting! Ajöken!

Kommentarer
Postat av: Helene

åh vilken himla tur att du har det bra :)

Postat av: Hanna

fasiken va ja avundas din "jag-fixar-det-här-nu-innan-det-är-försent-anda" sophia! jobb på donken låter rusktigt bra!

2008-05-03 @ 17:37:55
URL: http://Cvall.blogg.se
Postat av: Erik

Ska du byta donk eller vad har du nu hittat på ? !

2008-05-05 @ 20:56:14
URL: http://erikbrodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback