Attans!

Inget sommarjobb på Akzo Nobel för mig inte.. Här trodde jag att jag hade halva inne redan men skenet bedrar snabbare en man hinner ana. Åhhh vad less jag blir då ska det sluta med att jag inte får jobba hela sommaren?  Hade ju varit helt ultimat att få jobba på Akzo.. Har visserligen en månad på kyrkogården men med det kommer jag ju inte långt.. Var skall jag få pengar till livet i allmänhet? Mat & boende? Bara att hålla alla tummar som finns för att jag i alla fall kan få jobba på McDonalds. Innan veckans slut vet jag...

Idag har det varit galet varmt och jag har solat mig och såklart fått en liten rodand i huden, men jag var duktig och smörjde in ansiktet i alla fall, så där är det mest fräknar just nu. Sen klippte Johanna mig igår så nu har jag lugg igen. Rak, sned You name it för den är flexibel :) Man kan ju undra vad vår frisör gör på ett naturbruksgymnasium bland kor och grisar ; )

Studentkryssning hägrar och på söndag åker vi!! Säkerhetsinfo imorron, kanske bäst att lyssna ordentligt så man vet vad man skall göra ICE .


image306


Kommentarer
Postat av: JoHanna

Man kan undra hur ni skall klara er utan mig, er frissör ; )

Postat av: sandra

de är sant de .. har hittat en från ellos som får duga , så får vänta en vecka innan den kommer :P

2008-05-09 @ 16:15:12
URL: http://saandrapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback