Sorgligt

Då var påsken över.. Känns lite jobbigt, då även andra börjar jobba igen men ska hålla mig sysselsatt under dagarna så att jag inte blir så rastlös under dagarna. Imorron ska jag vara barnvakt åt tjejerna under dagen och sen ska jag träffa Öhman imorron kväll vilket är efterlängtat!

Har hänt massvis under påsken och jag har partat och varit på middag överallt . Jag har dansat till sena natten
& jag har legat i sängen tills sena eftermiddagen. Har bara känt lugnet vilket har varit lovely. Snart måste jag återvända till verkligeheten vilket just nu känns lite bittert, men saknar ju mina Karlstadbrudar och brottningen så handlar nog bara om att jag är lite avlagd för tillfället . Bäst att shape up lite så kanske det inte blir så hårt som jag inbillar mig.

Sitter och ser på tv just och ser ett program som får mig att nästintill gråta. Det är så hemskt och jag förstår de människor jag tittar på. Jag vet vad de tänker och jag vet hur de tänker. Allt handlar om ett massivt kontrollbegär och det är bara så sorgligt. De är bara barn, det är inte rättvist det som de går igenom.


     

     


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina bilder!Hoppas du har det bra snygging,vi måste ses ngt mer i veckan!Puss

2008-03-25 @ 01:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback