Badhus bus & reunion

Åhh om man fick vara barn igen och ha samma outtröttlighet och odödlighet! Har varit barnvakt åt mina små tjejer under två dagar så i tisdags var vi på badhuset i fyra timmar. FYRA TIMMAR! Och jag kan lova att flickorna kunde ha fortsatt i många till om jag inte hejdat dem. Jag var helt slut efter två timmar, men de är så underbart att se hur de bara leker och leker timme in och timme ut. Undrar vart all den energin tog vägen när man blev äldre? Var ett badmonster jag med en gång i de forna dagarna men det börjar gå utför numera, det är ett faktum..

Under kvällen i tisdags hade Zara bjudit hem mig på en fika och Krasse och Frida dök också upp. Har inte skrattat som jag gjorde då på mycket länge. Alla gamla minnen och allt vi gjort tillsammans. Herregud det är verkligen nostalgi när man tänker. Var helt underbart kul att se dem igen och jag hoppas på att hinna med att träffa i alla fall några av er någon gång till innan jag far tillbaka till Karlstad.

Idag har jag varit i stugan och ridit Brightan lite. Hon var piggare idag än igår så det var ju en lättnad. Igår var hon som en drönare och inte alls sådär pigg och glad som vanligt, men idag var hon på hugget igen. Dock var det väldigt kallt då det rev i som sjutton uppe på berget så blev ingen längre tur idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback