Nytt liv

Idag gjorde jag min första dag på McDonalds SJ i Sundsvall. Inte mkt skillnad från Karlstad och Strömstad.  Och jag har också varit och skrivit in mig på arbetsförmedlingen idag så den 27 ska jag på möte och därefter ska jag få träffa en handläggare. förhoppningsvis så har jag ett heltidsjobb i höst. det gäller att söka söka söka allt som går att få och hålla tummarna.

Idag ringde också Adam och sa hej. det var gulligt av honom att höra av sig och gott att höra hans röst igen. Det är så galet när man tänker att man inte ska tillbaka till SveaDownUnder något mera. Aldrig mera några massagesessioner med Adam efter ett hårt träningspass på brottningen. Måste hitta något liknande här i Sundsvall, blir galern om jag inte får göra av med lite ilska och överskottsenergi på någon(ting).

Har packat upp alla mina grejer nu och lagt in alla kläderna i garderoben. Jag har tilloch med gjort en adressändring idag. Jag hat verkligen flyttat in på allvar och det känns bara så himla bra. pirrar i magen bara jag tänker på det. men det är nog bara att börja vänja sig vid tanken för här blir jag kvar ett tag :)



    

Kommentarer
Postat av: Helene

Åh Sophia. jag saknar dig! jag vill åka och hälsa på dig i ditt nya hem (som förövrigt också är bosatt av Viktor som borde kunna massera dig lite) och du är duktig som söker jobb :)

Postat av: helena

jag saknar dig så himla mycke... kan inte låta bli o gråta en skvätt när jag tittar på studentkorten o tänker på dig... <3 love you

2008-06-23 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback