veckan börjar igen

Nu var det verkligen länge sedan jag var och uppdaterade här! Dags för lite av det senaste skvallret tycker jag. I fredags var vi ut på arena och for runt lite. Jag dansade som tusan hela kvällen och det var mycket trevligt. Vi stod även med på gästlistan så vi behövde inte stå i regnet i den långa kön, utan istället gled vi förbi alla köande människor. Måste påstå att det kändes ganska bra . Och så får jag lägga ut ett officiellt förlåt när jag endå är igång: Förlåt JOCKE för att jag kallade dig Markus jag vet inte hur jag kunde kalla dig det, men det kommer aldrig hända igen. Sen träffade jag på massor av kändisar där och naturligtvis var jag tvungen att gå fram och prata loss med Christoffer så han fick sig nog ett gott skratt åt mig, men det bjuder jag på!

I lördas jobbade jag hela dagen mellan elva och sju så kom inte hem fören halv nio och då var det till att poppa en popcornpåse och lägga sig för att dö i soffan. Jobbade i söndags med så inte mycket mera spännande av den helgen.
En sak vi kom fram till idag är nog dock att vi är lite av "helgalkohlister". enda anledningen till att vi faktiskt orkar med veckorna är att vi får gå ut på helgerna och parta. Men så länge vi är ett gäng som håller ihop känns det helt okej, så låt gå för det! :D

Mitt bus ser ut att bli lyckat, men vill inte ropa hej fören jag är över bäcken, but I like it och måste säga att jag är riktigt stolt och nöjd över att jag gjorde



På H tycker vi om att umgås med varandra och en kväll hade Ida tagit med en massa spel

Kommentarer
Postat av: Erik

Visst gillar vi att umgås ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback